SydGrandPrix

Opdateret den 27. marts, nu er fire stævner fastlagt, heraf 2 jubilæer:

På hovedkredsens generalforsamling opfordredes klubberne til at melde sig som arrangør af Grand-Prix stævner.

Springeren har nu meldt sig til et stævne den 6. oktober; i forvejen var stævnet den 3. november reserveret af Grindsted og Vojens holder sit traditionelle stævne 4. juledag, den 28. december, der i år er en fredag.

Tilføjelse, den 27. marts: Evans har meldt sig til stævnet den 19. januar – det er klubbens 85 års fødselsdag. Det betyder at der nu fejres 2 jubilæer med SGP turneringer, Grindsted skalklub fejrer sit 100 års jubilæum i november og markerer det blandt andet med SGP stævnet den 3. november.

Der mangler altså nu 3 arrangører, og på kalenderen er der reserveret 4 mulige datoer: 15. september, 1. december, 2. februar og 2. marts. Hvis din klub har lyst til og mulighed for at arrangere et stævne så sig til – hvis I af en eller anden grund hellere vil på en anden dato end en af de oplistede så kom med et forslag.

På SGP udvalgets vegne

Vagn Lauritzen.