Hurtigskak – Haderslev Skakklub den 21.10.2017 – SydGrandPrix 2 –

Så er det tid til 2. runde af SydGrandPrix serien 2017/18, denne spilles Lørdag den 21.10.2017 hos Haderslev Skakklub – husk nyt spillested!

Tilmelding bedes ske via –> DSU Turneringssystem –< senest 19.10.2017 eller via Email til SydGrandPrix@haderslev-skakklub.dk

HADERSLEV SKAKKLUB indbyder til en hurtigskakturnering i Haderslev. Turneringen indgår som 2. afdeling af Syd Grand Prix serien 2017-18.

Spillested: UC Syd, Lembeckesvej 7B, 1. sal, 6100 Haderslev.

Tidspunkt: Lørdag d. 21. oktober 2017 kl. 9.30. Afslutning med præmieuddeling ca. kl. 18. Kom gerne i god tid inden turneringsstart.

Turneringsform: Gruppeinddeling i klasser efter hurtingrating tallet pr. 01.09.2016. Flere klasser kan samles i samme Monrad-gruppe, men spillere fra samme rating klasse skal spille i samme gruppe. Turneringen hurtigskakrates.

Herudover vil der evt. blive oprettet en åben uratet skoleskakklasse for børn.

Reglement: Der spilles 7 partier med 25 minutter til hver spiller pr. parti. Turneringerne afvikles efter FIDEs regler for hurtigskak, således som disse er bekendtgjort i Skakhåndbogen. Der spilles i Monrad, evt. i alle-mod-alle, grupper. Der er rygeforbud på spillestedet, lige som tændte mobiltelefoner er forbudt under turneringen.

Indskud: Seniorer og pensionister: 150 kr., Juniorer: 100 kr., Skoleskakklassen:  50 kr.

Præmier: 20 kr. af indskuddet pr. deltager (skoleskakspillere dog 10 kr.) går til den fælles præmiepulje for hele SGP-stævnerækken. Resten af indskuddet bruges til præmier ved dette stævne. Præmielisten offentliggøres senest efter 3. runde.

Præmierne i den samlede serie er forbeholdt spillere fra Sydjysk Hovedkreds.

Forplejning: På spillestedet kan der købes kaffe, sodavand,  franskbrød med ost/pålæg.

Tilmelding: Senest Torsdag d. 19. oktober via DSU hjemmesiden. Spørgsmål til: Gert Jöhnk – 40 61 59 10.

Ved tilmelding til skoleskak – angiv det som kommentar

Velkommen i Haderslev!