DSUs Pokalfinale for 4-mands-hold

Følgende klubber/hold fra Sydjysk Hovedkreds er kvalificeret til finalen i Svendborg Pinsedag den 15. maj.

Eliterækken:
Fredericia Skakforening og Skakklubbens Evans

Bredderækken:
Skakklubben Springeren og Bov Skakklub

Det har jeg meddelt til Turneringsleder Hans Milter Pedersen – og angivet holdopstillinger i det omfang, jeg har fået oplysningerne.
Eventuelle rettelser og supplerende oplysninger bedes sendt direkte til Hans Milter Pedersen senest den 1. maj.

Bemærk, at alle klubber frit kan tilmelde hold i Junior- og Seniorrækkerne direkte til turneringsleder Hans Milter Pedersen (pokalturnering@skak.dk). Det skal også ske senest den 1. maj.

Hele invitationen til Pinsestævnet med alle relevante oplysninger kan findes på følgende adresse – http://skak.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=1089&Itemid=370

Specielt gælder vedrørende tilmelding:

Tilmelding skal ske senest den 1. maj 2016
Senior- og Juniorhold kan tilmelde sig direkte til turneringslederen pokalturnering@skak.dk

Tilmeldingerne skal indeholde følgende:

– Navn på Hold / Klub og holdopstilling
– Styrkeliste jf. reglementet
– Mailadresse og telefonnummer på en kontaktperson fra hver klub/hold
– Frokostbuffet skal i år forudbestilles og dette skal fremgå af tilmelding, samt hvem der skal opkræves for buffeten. (Prisen er i år (pris følger) DKK for en frokostbuffet inkl. 1 øl/vand – og så er der den særlige børne/unge buffet til (pris følger) kr. inkl. 1 vand)

formand for Sydjysk Hovedkreds