Invitation til sæsonens 1. SGP – stævne i Bov

BOV SKAKKLUB

inviterer

til 7 rundes hurtigturnering lørdag, den 27. september 2008 – kl. 09.30 – ca. 16.30.

Turneringen er samtidig 1. afdeling af sæsonens SydGrandPrix (SGP) serie.

Spillested:                            Aktivitetshuset, Jernbanegade 14, Padborg

Betænkningstid:                    25 minutter pr. spiller pr. parti

Indskud:                               kr. 100,00

kr.   50,00 for spillere uden og under 1101  i rating

Gruppeinddeling:                  Spillerne inddeles i klasser efter rating – i h.t. SGP reglementet.

Præmier:                              Præmieliste vil blive offentliggjort efter 3. runde

Forplejning:                          Der kan købes pølser med kartoffelsalat, kaffe, vand slik m.v. til rimelige priser.

Tobak og telefoner:              Ingen af delene må anvendes på spillestedet.

Regler & reglement:              Der spilles efter SGP´s reglement samt FIDE´s regler for hurtigskak.

SydGrandPrix (SGP):           Består her i sæsonen 2008-09 af 7 stævner/afdelinger. Dermed tæller for hver enkelt spiller de 4 bedste resultater. Se i øvrigt reglementets § 11 for tildeling af grandprixpoints mv.

Tilmelding:                            Med navn, klub og rating til Svend Erik Kramer  tlf. 74672601 eller

Mail: bovskakklub@fritid.tele.dk , senest den 22.september 2008.

Kommende afdelinger:          25.10.08  Vejen

29.11.08  Tønder