Medlemskampagne 10 i 12!

Bov, december 2007

Vigtig ændring!

Ovennævnte kampagne, havde vi oprindeligt planlagt til at løbe af stabelen på et såkaldt stormøde, den 26. januar. Desværre har DSU efterstående indkaldt til et HB-møde, der strækker sig over hele weekenden 26. -27. januar. Dette møde er meget vigtig for DSU´s fremtidige struktur og organisering, herunder ikke mindst planer om en helt ny ungdomspolitik. Vi kan fra 4. HK´s side, derfor ikke tillade os ikke at møde op hertil.

Vi har derfor i udvalget besluttet at flytte afholdelsen af kampagnemødet til lørdag, den 23. februar, således, at det holdes i forlængelse af hovedkredsens generalforsamling. Der er faktisk ikke andre terminer, når vi skal tage hensyn til vinterferien mv. Generalforsamlingen vil derfor blive forlænget med 1-1,5 time og formentlig starte en ½-time før planlagt – nærmere herom vil følge. Da der sandsynligvis vil være stort sammenfald af personer til generalforsamlingen og kampagne-mødet – er løsningen sikkert ikke helt skæv.

Men det vigtigste er naturligvis, at vi ikke dermed fjernes fokus for meget fra kampagnen – kampagnen er stadig meget vigtig, og tidsmæssigt kan vi også lige holde os indenfor rammen. Udvalget er i øvrigt stort set færdig med oplægget, der mangler kun få justeringer, og det er faktisk et ganske spændende oplæg, som vi håber klubberne vil tage godt imod og bidrage til, at vi får knækket den negative kurve i medlemstallet.

Kampem forventes i øvrigt opstartet i første uge af marts måned 2008 – sideløbende med DSU´s kampagne for den nye server.

I ønskes alle en god Jul samt et Godt Nytår 2008!