Fredericias Skakhistorie igennem 120 år

Igennem lang tid har klubbens hjemmeside manglet en ordentlig beretning om klubbens historie.

Dette ville Niels Nybo Jakobsen ændre på, så han satte for at kigge i lokalarkiver, avisarkiver og gamle Skakblade. Og han fandt meget – rigtig meget – spændende. Så projektet voksede og voksede og blev for stor til at komme på hjemmesiden.

Så det endte med at bestyrelsen besluttede at udgive det i bogform.

Bogen er på 106 sider, og indeholder ikke kun skak, men lige så meget en beskrivelse af den tid den foregik i.

Bogen forhandles af Bog & Ide samt Billunds Boghandel – begge i Fredericia.

Har du ikke mulighed for at komme til dem for at købe den, så kan du også få fat i den ved at sende en mail til formand@fredericia-skakforening.dk samtidig med at du sender kr. 100,- til MobilePay 1603VD.

Bemærk : Vi sender ikke til personer i Fredericia Kommune, da vi ikke vil konkurrere med de lokale boghandlere som har valgt at sælge bogen.