Go West….

Efteråret byder på tre tilbud her mod vest:

Skak uden Grænser er et stævne for skoleskakspillere, der nu afvikles for tredje år i træk. Arrangør er klubberne i Leck og Tønder, med Michael Neumann som overordnet leder.

Stævnet afvikles lørdag den 14. sept. fra kl. 09.30 til ca kl 16. Stedet er den danske skole i Leck. Der forventes spillet i tre klasser: Meget øvede, lidt øvede og nybegyndere.

Tilmelding kan ske til Niels Falsig på mailen falsigniels@hotmail.com senest tirsdag den 10. sept. kl. 18.  Pris pr deltager: 1 Euro.

Tønder Byturnering begynder mandag den 2. sept. og løber med 7 runder henover efteråret.  Vi ser meget gerne deltagere fra andre klubber.

Tilmeldingsfristen er mandag den 26. august.   Der kan ses meget mere på Tønders hjemmeside.

Grenzturneringen er en koordineret turnering, der løber hen gennem hele sæsonen med ca en måned mellem hver runde. Der spilles på skift i Løgumkloster, Leck og Tønder, altid på mandage eller tirsdage. Afhængigt af deltagerantallet laves der enten særskilte klasser eller en stor gruppe med ratingbestemte præmieområder. Første runde spilles tirsdag den 24. sept. i Øster Højst ved Løgumkloster.

Tilmelding kan ske senest tirsdag den 17. sept. pr mail til vagn-lauritzen@mail.tele.dk. Der kan ses meget mere på Tønders hjemmeside.