SGP 27. september i Bov – Påmindelse

Påmindelse:

til alle de klubber, der endnu ikke har tilmeldt spillere til årets 1. SGP-stævne i Bov, næste lørdag, den 27. september.
I skrivende stund er der tilmeldt 18 spillere, heraf hele 9 sydfra – 5 fra Oversø-Frørup og 4 fra Fribonde, og så mangler der stort set dog stadig også tilmelding fra hele vort eget kontingent på omkring end 10+ stykker. Så jeg regner bestemt med, vi lander på den rigtige side af de 30. For 2 år siden var der 42 tilmeldte her i Bov, det når vi næppe op på dennegang, men det var også det allerførste SGP-stævne overhovedet og havde dermed nok mere nyhedens interesse.

Jeg har skrevet seneste tilmelding mandag, den 22. september, men da jeg først får tid til at lave tavler, skemaer mv. på onsdag, den 24. – så kan enkelte spillere eftertilmeldes helt frem til onsdag aften, men i sagens natur vil jeg naturligvis gerne have tilmeldingerne så hurtig som muligt.

Jeg hører fra jer!

hilsen