Status på holdturnering, SGP og dommerkursus.

Holdturneringen:

Rettelse den 17. september: Alle klubber har nu meldt tilbage, og status er 8 hold i Mesterrækken, 8 hold i A-rækken og 16 hold i B- og C-rækkerne. Se mere her.

SydGrandPrix:

Der mangler stadig 2 arrangører, men der arbejdes på sagen. De allerede planlagte afdelinger er: Haderslev 15. oktober, Kolding Skakklub og Springeren 5. november, Vojens 28. december, Varde 4. februar og Fredericia, der ikke har lagt sig fast på en dato.

Dommerkursus:

Hovedkredsen arrangerer et dommerkursus, der giver den teoretiske del af dommerlicensen. Det foregår den 8-9. oktober, sandsynligvis i Vejenområdet. Licensen gælder for Turneringsdommer, hvis man deltager begge dage, og Kampdommer, hvis man kun deltager om søndagen. Foreløbig har 6 deltagere meldt sig, men der er plads til flere. Når flere detaljer kendes sendes en endelig indbydelse ud til klubberne.

Vagn Lauritzen, d. 13. september.