Forslag til ændring af holdturneringsstruktur

På generalforsamlingen i marts 2018 blev det pålagt bestyrelsen at udarbejde konkrete forslag til ændring af holdturneringens struktur.

Det første oplæg kan ses her:

Ny holdturnering – strukturelle ændringer – oplæg december 2018

Hvorfor skal der ske ændringer:

·         Primært for at få flere deltagende hold i specielt 4-mands grupperne. I år er der 18 deltagende hold, og der er ikke meget, der tyder på at der med den nuværende struktur kommer flere til næste sæson. Det gør det svært at tilrettelægge en turnering, der både giver afvekslende modstandere og ikke alt for lange køreture.

·         For at undgå skift i betingelser ved op- og nedrykning; sådanne skift kunne være holdstørrelse og søndage kontra hverdagsaftener.

Bestyrelsen vil gerne høre medlemmernes kommentarer til forslaget, og gerne senest den 26. januar, så vi kan nå at få et endeligt forslag klar til generalforsamlingen den 23. marts.

Kommentarer kan gives pr mail, brev eller pr telefon til Vagn Lauritzen, Ved Dammen 56, 6240 Løgumkloster, hold@sydjysk-hk.dk, 74744303, 21482043. Til hjælp for besvarelsen er der knyttet et skema til forslaget, der forsøger at dække de overvejelser man kan have i forbindelse med de forskellige forslag; dette skema findes her i wordformat:

Ny holdturnering – strukturelle ændringer – oplæg december 2018 – svarskema

Vi håber på mange konstruktive kommentarer.

På bestyrelsens vegne.

Vagn Lauritzen