Holdturneringen

Hermed en kort orientering om tilmeldinger og grupper.

Mesterrækken bliver omtrent eller helt som angivet i turneringsmudulet. En klub har fået forlænget fristen, da der viste sig at være problemer med at samle holdet. Hvis ikke det lykkes, vil et hold skulle rykkes op fra A-rækken og det forudsættes at det hold, der ikke kan stilles til M-rækken, tager den derved frie plads i A-rækken.

Til A-rækkerne har to hold, Varde og Kolding, måttet melde fra, og rækkerne er derfor blevet suppleret med Jerne og Horsens, der blev henholdsvis nr. 2 og 3 i forårets oprykningskamp.

Når den endelige sammensætning af grupperne er afklaret, bliver der udarbejdet forslag til gruppesammensætning og rundeskema, og dette sendes til klubberne i løbet af næste uge.

Efter oprykning af de to hold til A-rækkerne er der 13 hold tilbage i B-rækkerne og der er sendt forespørgsel ud til disse klubber om hvilken form, der foretrækkes (2 grupper med henholdsvis 6 og 7 hold eller 3 grupper med 4-4-5 hold.

Vagn Lauritzen (midlertidig holdturneringsleder).