Bov Hurtigturnering SGP 5

Bov Skakklub inviterer til hurtigskak, SydGrandPrix – 5

Tidspunkt: Lørdag, den 4. februar 2017 fra kl. 09:30 til ca. kl. 17:30

Sted: Aktivitetshuset, Jernbanegade 14,6330  Padborg

Turneringsform: 7 runder Monrad med gruppeinddeling i ratingklasser efter nærskakrating gældende pr. 01.09.2016. Flere klasser kan efter tilmeldingstallene samles i samme Monrad-gruppe, men spillere fra samme klasse skal spille i samme gruppe.

herudover oprettes så vidt mulig en åben uratet skoleskakklasse for børn.

Betænkningstid: 20 Minutter pr. spiller til hele partiet + 5 sekunder pr. træk fra træk 1

Indskud: kr. 150 (Seniorer og Pensionister), kr. 100 (junior) og kr. 50 (skoleskak)

Præmier: Af indskuddet går kr. 20 (i skoleskakklassen kr. 10) til den samlede præmiepulje for SGP

Præmielisten offentliggøres efter 3. runde

Reglement: Der spilles efter FIDE´s regler for hurtigskak

Bemærk især: Ulovligt træk medfører straks tab af partiet!

I øvrigt henvises til SGP-reglementet på Sydjysk HK´s hjemmeside.

Regler i øvrigt: Der er totalt rygeforbud på Aktivitetshusets matrikel og mobilen skal være slukket og i taske.

Forplejning: Det vil under stævnet være muligt at købe pølser med kartoffelsalat, franskbrød med ost/pålæg, kaffe, sodavand mv. til rimelige priser.

Tilmelding:  Online senest 1. februar med navn, klub og DSU-rating pr. 1. september på DSU´s turneringssystem eller til Svend Erik Kramer telf. 74672601 eller mail sekra@bbsyd.dk

Spillere, der skal deltage i skoleskakklassen, bedes meddele dette ved tilmelding.

Af hensyn til koordinering med DSU´s ungdoms GrandPrix, bedes alle ungdomsspillere født i 2003 eller senere angive fødselsdag og – år ved tilmelding.