Påskelyn

I aftes blev der spillet Påskelyn i Løgumkloster.

20 spillere havde fundet vej til Klosterhallen, og det var næsten et klubmøde mellem Aabenraa og Tønder, men det lægger Løgumkloster Skakklub også gerne arrangement til:
8 spillere fra Aabenraa, 7 fra Tønder, 4 fra Løgumkloster og 1 fra Lemvig.
Der spilledes i 2 forgrupper og derefter i 3 finalegrupper.
Øverste finalegruppe havde 6 deltagere, og Mogens Grete fra Aabenraa vandt foran Hans Ulrich Christensen og Helge Andersen. Bent Olesen fra Lemvig blev nr. 4, mens Sami og Mentor Dervishaj fra Aabenraa besatte 5 og 6. pladsen.
I finalegruppe 2 vandt Frank Petersen fra Aabenraa suverænt foran Hans Valdemar Hansen og Niels Falsig, der delte 2. pladsen. Carsten Andersen blev nr. 4 og de lokale Jens Peter Jensen og Vagn Lauritzen besatte de sidste pladser.
Finalegruppe 3 havde 8 deltagere og her vandt Jørn Lassen fra Tønder foran Godtfred Sloth Jensen og Thomas Bergnæs. Øvrige deltagere i denne gruppe var Flemming Øgendahl og Uwe Hansen fra Aabenraa, Rolf Zömbick og Troels Bergnæs fra Tønder samt Holger Schmidt fra Løgumkloster.